Süpersiniz yaa. Bizde yakın zamanda bizde düşünüyoruz. MS bağımlılığımız gün geçtikçe azalıyor. En kısa zamanda doğru yolda buluşmak ümidiyle :) Saygılarımla Serkan Yaramaz --- http://haber.yaramazca.com'dan rastgele bir başlık: * Yenice Kız Öğrenci Yurdundan İftar Yemeği<http://feedproxy.google.com/~r/CanHaberleri/~3/tO2UJpSrR08/yenice-kiz-ogrenci-yurdundan-iftar-yemegi>
2009/9/17 Mucibirahman İLBUĞA <[email protected]> > Selamlar, > Yarama parmak bastınız :) Ben de zaten aynı hedefteyim. İlk önce Karel'den > kurtulmak gerekiyor. Onu da sanırım Wine ile çözebilirim... Şu Hylafax'ı bir > halledebilsem :) > > Kolay gelsin, > Mucip:) > > > > Omer Barlas yazmış: > > Mucibirahman İLBUĞA @ 17-09-2009 14:31: > > > Selamlar, > İnsanın web tabanlı bir ticari program kullanıyor olması ne büyük şans... :) > > > oturup yazarsan oluyor ;) gerçi open source crm ve erp çözümleri de var. > bizde de 10 bilgisayar var, çoğunu linux'a çevirmeyi başardım ama en önemli > başarımızın network virüslerimizin ana kaynağı olan sekreterin makinasını > kurtarmak olduğunu düşünüyorum :D > > > > > _______________________________________________ > Linux-sunucu E-Posta Listesi > [email protected] > > Liste kurallarını http://liste.linux.org.tr/kurallar.php bağlantısından > okuyabilirsiniz; > > Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu listeden gelen > e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini kullanarak 1 > dakika içinde üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz. > http://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu > >
_______________________________________________ Linux-sunucu E-Posta Listesi [email protected] Liste kurallarını http://liste.linux.org.tr/kurallar.php bağlantısından okuyabilirsiniz; Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu listeden gelen e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini kullanarak 1 dakika içinde üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz. http://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu
