Mucibirahman İLBUĞA @ 17-09-2009 14:31: > Selamlar, > İnsanın web tabanlı bir ticari program kullanıyor olması ne büyük şans... :)
oturup yazarsan oluyor ;) gerçi open source crm ve erp çözümleri de var. bizde de 10 bilgisayar var, çoğunu linux'a çevirmeyi başardım ama en önemli başarımızın network virüslerimizin ana kaynağı olan sekreterin makinasını kurtarmak olduğunu düşünüyorum :D -- Omer Barlas [email protected] _______________________________________________ Linux-sunucu E-Posta Listesi [email protected] Liste kurallarını http://liste.linux.org.tr/kurallar.php bağlantısından okuyabilirsiniz; Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu listeden gelen e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini kullanarak 1 dakika içinde üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz. http://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu
