2009/9/17 Yılmaz Bilgili <[email protected]>: > Mahir GÜL wrote On 17-09-2009 14:51: >> Aslında çok güzel bir fikir şirkete toptan linux kurmak. Ama öğrenmeye >> tıkalı kafaları aşmak zor oluyor. Adamlar özellikle intenet explorer >> simgesini göremeyince internet yokmu bu makinada diyecek kadar kapalı >> kafalı. >> > > Ben müşterilerimden birinde tüm Windows makinalara Firefox yükleyip > kısayol simgelerini de IE ile aynı yapmıştım. > > Kullanıcıların %90'ı birşey anlamıyor. > Super bir fikirmis niye daha once akil edemedim :) _______________________________________________ Linux-sunucu E-Posta Listesi [email protected]
Liste kurallarını http://liste.linux.org.tr/kurallar.php bağlantısından okuyabilirsiniz; Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu listeden gelen e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini kullanarak 1 dakika içinde üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz. http://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu
