Hyla ile ilgili daha önce bu listede epey yazışma olmuştu onları incelemenizi tavsiye ederim.
Birde konu başlığı amacını aştı sanırım. Hyla ile ilgili bilgi alacaksak (daha sonra bulması kolay olsun diye yazıyorum) isterseniz başlığı değiştirip yeni konu açalım. On Thu, 17 Sep 2009 16:46:47 +0300, Omer Barlas <[email protected]> wrote: > Mucibirahman İLBUĞA @ 17-09-2009 16:31: >> Ama bu "bazı faksları almıyor" yorumu düşündürdü?! Ne kadar sık oluyor >> bu? Bir iststistik çalışma ya da sorunun kaynağı arayışınız oldu mu? En >> azından faks alamadığınız yerlerin faks marka/modelini sorabildiniz mi? > > hayır, çok sık olmuyor ama yoğun çalıştığımız firmalardan birisinden > iletişim genelde faksla olduğu için bütün işimi hylafax'a bırakmaya > korkuyorum. bir kaç yazılım ayarı değişikliği vs denedim, ancak bir türlü > olduramadım. donanımsal bir problem olduğunu zannetmiyorum, ancak > yazılımsal > olup olmadığından da emin olamıyorum. sanıyorum karşı tarafın faks > makinasından kaynaklanıyor. > > evet ufak bir marka model araştırması yaptım, genelde kıllık çıkartanlar > panasonic'ler, ama tabi genelde sekreter üzerinden sordurduğum için doğru > düzgün bir model numarası toplama imkanım olmadı. -- Teksam Ltd. Şti. 0232 446 49 46 [email protected] www.necphilips.net _______________________________________________ Linux-sunucu E-Posta Listesi [email protected] Liste kurallarını http://liste.linux.org.tr/kurallar.php bağlantısından okuyabilirsiniz; Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu listeden gelen e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini kullanarak 1 dakika içinde üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz. http://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu
