Mucibirahman İLBUĞA @ 17-09-2009 16:12:
> İlk etapta evdeki Pardus 2009 test makinama harici modem bulamayıp

Pardus iyi güzel hoş ama server olarak zayıf. bence Pardus ile vakit 
kaybetmek yerine en azından virtualbox üzerinde ubuntu serverı dene, çok 
daha hızlı yol alırsın.

> Gördüğüm kadarı ile Hylafax konusunda bolca kaynak var. Modem işini
> çözersem sorun çözülür gibi. Takılırsam yardımlarınızı isterim.

memlekette external modem kıtlığı var, deneme yamulma yapmak istersen bende 
fazladan bir external modem var göndereyim, ama geri isterim ;) şöyle bir 
sıkıntın olacak, hylafax bazı fakslarla konuşmayı sevmiyor, alamıyor, 
gönderemiyor, vs. arada bir faksların kaybolabilir bu yüzden. bir de çeşitli 
modem çeşitleri var, 1, 2, 2.0, bunlardan hangisi daha sağlıklı bulamadım 
açıkçası. bendeki modemler acer 56 ve bir marka daha ama adını unuttum 
şimdi, acer'in versiyonu 1, diğerinin 2.0, ikisini de sürebiliyor ama 
dediğim gibi bazen saçmalıyor.

> Bu arada Hylafax pdf çıktı verebiliyor du değil mi?

/etc/hylafax klasörünün içine FaxDispatch diye bir dosya yarat, içine şunu 
yapıştır;
FILETYPE=pdf;
SENDTO=FaxMaster;

FaxMaster'ı değiştirme, değiştirmek istiyorsan /etc/aliases içerisinde 
değiştir, değiştirirsen her mailden ikişer ikişer atmaya başlıyor.

-- 
Omer Barlas
[email protected]
_______________________________________________
Linux-sunucu E-Posta Listesi
[email protected]

Liste kurallarını http://liste.linux.org.tr/kurallar.php  bağlantısından 
okuyabilirsiniz;

Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu listeden gelen 
e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini kullanarak 1 
dakika içinde üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz.
http://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu

Cevap