Mucibirahman İLBUĞA @ 17-09-2009 16:12: > İlk etapta evdeki Pardus 2009 test makinama harici modem bulamayıp
Pardus iyi güzel hoş ama server olarak zayıf. bence Pardus ile vakit kaybetmek yerine en azından virtualbox üzerinde ubuntu serverı dene, çok daha hızlı yol alırsın. > Gördüğüm kadarı ile Hylafax konusunda bolca kaynak var. Modem işini > çözersem sorun çözülür gibi. Takılırsam yardımlarınızı isterim. memlekette external modem kıtlığı var, deneme yamulma yapmak istersen bende fazladan bir external modem var göndereyim, ama geri isterim ;) şöyle bir sıkıntın olacak, hylafax bazı fakslarla konuşmayı sevmiyor, alamıyor, gönderemiyor, vs. arada bir faksların kaybolabilir bu yüzden. bir de çeşitli modem çeşitleri var, 1, 2, 2.0, bunlardan hangisi daha sağlıklı bulamadım açıkçası. bendeki modemler acer 56 ve bir marka daha ama adını unuttum şimdi, acer'in versiyonu 1, diğerinin 2.0, ikisini de sürebiliyor ama dediğim gibi bazen saçmalıyor. > Bu arada Hylafax pdf çıktı verebiliyor du değil mi? /etc/hylafax klasörünün içine FaxDispatch diye bir dosya yarat, içine şunu yapıştır; FILETYPE=pdf; SENDTO=FaxMaster; FaxMaster'ı değiştirme, değiştirmek istiyorsan /etc/aliases içerisinde değiştir, değiştirirsen her mailden ikişer ikişer atmaya başlıyor. -- Omer Barlas [email protected] _______________________________________________ Linux-sunucu E-Posta Listesi [email protected] Liste kurallarını http://liste.linux.org.tr/kurallar.php bağlantısından okuyabilirsiniz; Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu listeden gelen e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini kullanarak 1 dakika içinde üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz. http://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu
