:) Çok güzel fikir tebrik ederim. On Thu, 17 Sep 2009 15:10:23 +0300, Yılmaz Bilgili <[email protected]> wrote: > Mahir GÜL wrote On 17-09-2009 14:51: >> Aslında çok güzel bir fikir şirkete toptan linux kurmak. Ama öğrenmeye >> tıkalı kafaları aşmak zor oluyor. Adamlar özellikle intenet explorer >> simgesini göremeyince internet yokmu bu makinada diyecek kadar kapalı >> kafalı. >> > > Ben müşterilerimden birinde tüm Windows makinalara Firefox yükleyip > kısayol simgelerini de IE ile aynı yapmıştım. > > Kullanıcıların %90'ı birşey anlamıyor. > > _______________________________________________ > Linux-sunucu E-Posta Listesi > [email protected] > > Liste kurallarını http://liste.linux.org.tr/kurallar.php bağlantısından > okuyabilirsiniz; > > Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu listeden gelen > e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini kullanarak 1 > dakika içinde üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz. > http://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu
-- Teksam Ltd. Şti. 0232 446 49 46 [email protected] www.necphilips.net _______________________________________________ Linux-sunucu E-Posta Listesi [email protected] Liste kurallarını http://liste.linux.org.tr/kurallar.php bağlantısından okuyabilirsiniz; Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu listeden gelen e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini kullanarak 1 dakika içinde üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz. http://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu
