On 19.12.2008 15:59, akin.temel wrote: > Öncelikle cevaplarınız için çok teşekür ederim.Evet proxy sunucu olarak > Squid olacak.Peki bunun için donanım olarak ne kadarlık bir cpu ve > nekadarlık bir ram ihtiyacı olacaktır.Kullanacak kişi sayısı ortalama > 120 olacaktır.
Kullanici sayisindan daha cok istek/saniye, bandwidth dikkat etmeniz gereken unsurlar. 120 kisi az bir rakkam. Herhangi bir server isinizi gorur. Butceniz varsa RAM ve harddisk sayisini arttirin. -- Eray _______________________________________________ Linux-sunucu E-Posta Listesi [email protected] Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu listeden gelen e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini kullanarak 1 dakika içinde üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz. http://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu
