Cok yogun calisan web sunucularimizda biz, PHP icin lighttpd-fcgi, grafikler icin ise lighttpd kullaniyoruz.
2008/12/18 OKAN <[email protected]> > Lighttpd 'yi statik içerikleri sunmak için kullanıyorum, PHP ise hala > apache ile calisiyor. > > Bir makinamkda Lighttpd ve PHP yi beraber kullanmak istiyorum (1 projenin > 2 sitesi yayınlanacak) > Bu konudaki goruslerinizi alabilir miyim? > > Apache'yer gore daha yuksek performans alabilir miyim? Kurulum icin dokuman > paylaşabilir misiniz? > > Saygılar > OKAN > > _______________________________________________ > Linux-sunucu E-Posta Listesi > [email protected] > > Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu listeden gelen > e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini kullanarak 1 > dakika içinde üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz. > http://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu > >
_______________________________________________ Linux-sunucu E-Posta Listesi [email protected] Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu listeden gelen e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini kullanarak 1 dakika içinde üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz. http://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu
