Squid neredeyse tek seçenek ama neden squid kullanan Endian veya ipCop gibi bu işleri hazır yapan dağıtımları önermiyorsunuz onu merak ettim, benim bilmediğim bir dezavantajı mı var bu dağıtımların. Çünkü squid'i kurup konfigüre etmesi biraz tecrübe istiyor.
Bence özel ihtiyaçlarınız yoksa proxy dağıtımlarına bakın, loglamayı hepsi yapıyor zaten. 19 Aralık 2008 Cuma 11:51 tarihinde akin.temel <[email protected]>yazdı: > > Selam , > > Sistemimizde bir proxy server kurmak ve loglarının tutulması raporlanması > gerekmektedir. Bu sistem için önereceğiniz hangi programlar vardır.Sistemde > proxy sununcuyu kullanacak kişi sayısı ortalama 120 olacaktır. > > Saygılarımla > > _______________________________________________ > Linux-sunucu E-Posta Listesi > [email protected] > > Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu listeden gelen > e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini kullanarak 1 > dakika içinde üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz. > http://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu > >
_______________________________________________ Linux-sunucu E-Posta Listesi [email protected] Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu listeden gelen e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini kullanarak 1 dakika içinde üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz. http://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu
