akin.temel yazmış: > > Selam , > > Sistemimizde bir proxy server kurmak ve loglarının tutulması > raporlanması gerekmektedir. Bu sistem için önereceğiniz hangi > programlar vardır.Sistemde proxy sununcuyu kullanacak kişi sayısı > ortalama 120 olacaktır. > > Saygılarımla > ------------------------------------------------------------------------ merhaba, proxy için en iyi seçim squid olacaktır. log analizi için ise mysar (1) ı öneririm. benzerlerine oranla daha kullanışlı ve neredeyse gerçek zamanlı olarak logları izeleme imkanınız olacaktır.
1)http://giannis.stoilis.gr/software/mysar/ saygılar _______________________________________________ Linux-sunucu E-Posta Listesi [email protected] Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu listeden gelen e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini kullanarak 1 dakika içinde üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz. http://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu
