OKAN @ 19-12-2008 13:21: > su anki kurulumumda PHP Fast CGI kurulu degil. > Yeniden bir php derlesem var olan apache-php kurulumunu ettkiler mi acaba?
php'yi neden yeniden derliyorsunuz? dağıtımınız nedir? -- Omer Barlas [email protected] _______________________________________________ Linux-sunucu E-Posta Listesi [email protected] Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu listeden gelen e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini kullanarak 1 dakika içinde üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz. http://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu
