Selam ..

Öncelikle cevaplarınız için çok teşekür ederim.Evet proxy sunucu 
olarak Squid olacak.Peki bunun için donanım olarak ne kadarlık bir cpu ve 
nekadarlık bir ram ihtiyacı olacaktır.Kullanacak kişi sayısı ortalama 
120 olacaktır.

Saygılarımla


-----Original Message-----

From: Omer Barlas <[email protected]>

To: [email protected]

Date: Fri, 19 Dec 2008 15:20:14 +0200

Subject: [Linux-sunucu] Re: Proxy server ve Raporlama




Ali E.İMREK @ 19-12-2008 14:53:

> Squid neredeyse tek seçenek ama neden squid kullanan Endian veya ipCop

> gibi bu işleri hazır yapan dağıtımları önermiyorsunuz onu merak 
ettim,

> benim bilmediğim bir dezavantajı mı var bu dağıtımların. Çünkü 
squid'i

> kurup konfigüre etmesi biraz tecrübe istiyor.

> 

> Bence özel ihtiyaçlarınız yoksa proxy dağıtımlarına bakın, 
loglamayı

> hepsi yapıyor zaten.



bir çok sistem yöneticisine yeterince esnek gelmiyor muhtemelen. mesela

endian bildiğim kadarı ile freebsd üzerine kurulu geliyor, yani ubuntu 
gibi

kullanımı çokta basit değil derinlemesine bir conf yapılacaksa.



-- 

Omer Barlas

[email protected]



_______________________________________________

Linux-sunucu E-Posta Listesi

[email protected]



Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu listeden gelen 
e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini 
kullanarak 1 dakika içinde üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz.

http://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu 
[http://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu]
_______________________________________________
Linux-sunucu E-Posta Listesi
[email protected]

Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu listeden gelen 
e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini kullanarak 1 
dakika içinde üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz.
http://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu

Cevap