> > No, dnes ma tato diskusia o spolahlivosti, HA etc. naplna skepsou. A to
> > mam buduci tyzden navrhnut instalaciu celkom vazneho kusu zeleza (8CPUs,
> > 16GB RAM). :-(
>
> No pekne. ;) Zeby nejaky databazovy server? Vyskusaj aj ine alternativy,
> Solaris, Linux, ...
^-- Nic skusat nebudem
Divacky Roman napsal/wrote, On 02/09/07 23:00:
> KAZDY raid je kus software
Samozrejme, ze i HW RAID je software. Pokud pristoupim na tvuj uhel
pohledu, pak skoro nic jineho ani neexistuje. On i procesor neni
hardware, neb je rizen mikrokodem - ktery je dokonce patchovatelny. Ani
grafic
On Fri, Feb 09, 2007 at 09:54:23PM +0100, Dan Lukes wrote:
> Jozef Babjak napsal/wrote, On 02/09/07 15:35:
> >> > pak se mi zda, ze tech, ke kterym doslo nikoli kvuli zavade nektereho
> >> > disku, ale kvuli zavade RAID radice jako takoveho je tolik, ze je nemohu
> >> > tise prehlednout.
> >
> >
On Fri, Feb 09, 2007 at 09:54:23PM +0100, Dan Lukes wrote:
> To nanestesti prilis potvrdit nemuzu. Nvim, jak je to ted, al ev
> dobach, kdy jsem s VINUMem koketoval ja se to ukazalo nebyt az tak
> stabilnim kusem software. Dneska na jeho misto nastoupil GEOM, ale moje
> prvni setkani s nim
Jozef Babjak napsal/wrote, On 02/09/07 15:35:
>> > pak se mi zda, ze tech, ke kterym doslo nikoli kvuli zavade nektereho
>> > disku, ale kvuli zavade RAID radice jako takoveho je tolik, ze je nemohu
>> > tise prehlednout.
>
> ^-- Z toho usudzujem, ze sw raid moze byt vo vseobecnosti povazovany
ět: Re: FreeBSD 6.2 a Xeon Dual Core
> Datum: 09.2.2007 16:09:25
>
> ja osobne bych urcite (ve smyslu URCITE) sel do amd64,
>
> ja osobne mam tydle sysctl:
>
> net.inet.ip.fastforwarding=1
> net.inet.ip.process_options=0
> kern.random.sys.harvest.ethernet=0
> ke
On Fri, Feb 09, 2007 at 03:35:32PM +0100, Jozef Babjak wrote:
> ^-- Z toho usudzujem, ze sw raid moze byt vo vseobecnosti povazovany za
> celkom dobre riesenie?
Moje skusenosti: maly server s IDE alebo SATA diskami v zapojeni RAID1.
Ked ti jeden z diskov odide po cca 2. rokoch, kupit identicky
On Thu, Feb 08, 2007 at 04:38:19PM +0100, [EMAIL PROTECTED] wrote:
> Dobry den, ahoj,
>
> poprve instaluji FreeBSD na nejaky pokrocilejsi stroj. Jedna se o desku Intel
> s chipsetem S5000VSA a CPU Xeon 3.00 GHz Dual Core.
>
> Rad bych se vyvaroval zbytecne ztraty vykonu, tak bych se rad zeptal n
> Rad bych se vyvaroval zbytecne ztraty vykonu, tak bych se rad zeptal
> nekoho, kdo s tim ma zkusenosti. Cetl jsem, ze s distribuci pro AMD64
> jsou cetne problemy a tak jsem radeji zvolil i386. Nevim, zda mi
> doporucite hypertreading zapnuty nebo vypnuty a pripadne nejakou
> doporucenou opti
> > No, proberu-li se svoji pameti ve snaze vybavit si podstatnejsi skody
> > zpusobene vypadkem diskoveho systemu se kterymi jsem mel co do cineni,
> > pak se mi zda, ze tech, ke kterym doslo nikoli kvuli zavade nektereho
> > disku, ale kvuli zavade RAID radice jako takoveho je tolik, ze je
Miroslav Lachman napsal/wrote, On 02/08/07 22:03:
> Pokud tam pobezi jen tento vyjmenovany SW a ocekavate velke zatizeni
> systemu (chcete z neho dostat maximum), pak bych zvazil instalaci AMD64
> - MySQL s nim bezi udajne znatelne lepe, nez na i386. Ale jinak
> instalace i386 neni nijak zasadne
[EMAIL PROTECTED] wrote:
> Dobry den, ahoj,
>
> poprve instaluji FreeBSD na nejaky pokrocilejsi stroj. Jedna se o desku Intel
> s chipsetem S5000VSA a CPU Xeon 3.00 GHz Dual Core.
>
> Rad bych se vyvaroval zbytecne ztraty vykonu, tak bych se rad zeptal nekoho,
> kdo s tim ma zkusenosti. Cetl js
On Thu, Feb 08, 2007 at 08:53:28PM +0100, Dan Lukes wrote:
> No, proberu-li se svoji pameti ve snaze vybavit si podstatnejsi skody
> zpusobene vypadkem diskoveho systemu se kterymi jsem mel co do cineni,
> pak se mi zda, ze tech, ke kterym doslo nikoli kvuli zavade nektereho
> disku, ale k
Lubomir Host napsal/wrote, On 02/08/07 18:43:
>>"Dvojity" systemovy disk ma smysl spis jako fault-tolerant
opatreni, i
> Ano, toto je ovela dolezitejsi dovod. Otazkou je, ze ci sa to
> nesekne prave pocas toho kopirovania. ;-) RAID by to mal/mohol ustat bez
> vypadku.
No, proberu-l
On Thu, Feb 08, 2007 at 06:25:47PM +0100, Dan Lukes wrote:
> Pravda, nevime toho dost, ale predpokladam, ze data se serviruji z
> datovych disku, takze rychlost cteni ze systemoveho disku by nemelo byt
> klicovym parametrem. Umistenim systemoveho disku do RAIDu sice ziskame
> teoretickou v
Lubomir Host napsal/wrote, On 02/08/07 17:52:
>> deska je osazena 2GB FB
>> ECC 667, systemovy disk je 70GB RAPTOR SATA, datove disky 2x WD 320GB
>> RE, na serveru pobezi Apache + PHP + MySQL, Postfix, PureFTP, IPFW.
> Taktiez zapojenim systemoveho disku do RAID1 by sa mal zdvihnut vykon
> servera
On Thu, Feb 08, 2007 at 04:38:19PM +0100, [EMAIL PROTECTED] wrote:
> Dobry den, ahoj,
>
> poprve instaluji FreeBSD na nejaky pokrocilejsi stroj. Jedna se
> o desku Intel s chipsetem S5000VSA a CPU Xeon 3.00 GHz Dual Core.
>
> Rad bych se vyvaroval zbytecne ztraty vykonu, tak bych se rad zeptal
>
[EMAIL PROTECTED] napsal/wrote, On 02/08/07 16:38:
> CPU Xeon 3.00 GHz Dual Core.
> Nevim, zda mi doporucite hypertreading zapnuty nebo vypnuty
Ja doporucim vypnuty. I kdyz, v nekterych pripadech zapnuti muze
prinest kladny vysledek - takze nejsnazsi radu mate - vyzkousejte oboji
ve vas
Dobry den, ahoj,
poprve instaluji FreeBSD na nejaky pokrocilejsi stroj. Jedna se o desku Intel s
chipsetem S5000VSA a CPU Xeon 3.00 GHz Dual Core.
Rad bych se vyvaroval zbytecne ztraty vykonu, tak bych se rad zeptal nekoho,
kdo s tim ma zkusenosti. Cetl jsem, ze s distribuci pro AMD64 jsou cetn
19 matches
Mail list logo