11.04.2011 22:50, Cagri Ersen yazmış:
> adsl networkunden kacmak icin x bir servis saglayicidan alacagin vps 
> uzerine gonderimden sorumlu bir sunucu kurmak ve icerideki sunucuna, 
> tum outbound trafigi disaridaki sunucuma yonlendir demek sorunlarini 
> cozebilir.
Selamlar,
Aslında önceden yine bu listede öneren arkadaşların dediğini yaptık. 
Dışarıdan bir domain aldık ve önceliği 5 numara ile bizim içerideki 
makinaya... 10 numara ile dışarıdaki sunucuya yönlendirdik. Bu durumda 
bizim makina kapalı bile olsa uzaktaki sunucu postaları alıyor ve ben 
her 20 dakikada bir fetchmail ile bunları alıyorum. Ancak uzaksunucu 
nedense RELAY yaptırmadı bize! Yoksa biz de önceden postalarımızı o 
sunucu üzerinden gönderelim demiştik ama izin vermediler...

Bu durumda vps dediğiniz yöntem ile bu durumu aşabiliyor muyuz?... 
Yanlış da anlamış olabilirim!...

-- 
Kolay gelsin,
Mucip:)

_______________________________________________
Linux-sunucu E-Posta Listesi
[email protected]

Liste kurallarını http://liste.linux.org.tr/kurallar.php  bağlantısından 
okuyabilirsiniz;

Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu listeden gelen 
e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini kullanarak 1 
dakika içinde üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz.
https://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu

Cevap