Aslında bu tür bir talebiniz olduğunu belirttiğinizde yardımcı olmaları gerek.
Şuanki sisteminiz tam bahsettiğiniz şekilde çalışıyor.

VPS te ise size bir sanal makine tahsis ediliyor. Bunun içerisinde
sistemde tanımlı imajlardan (Debian, ubuntu, centos vs.) birini kurup
istediğinizi gibi ayarlayabiliyorsunuz. Yani tüm kontrol sizin
elinizde.

Bu da size epey esnek bir sistem kazandırıyor.
Ama dediğim gibi, tüm ayarları siz yapacaksınız.

Saygılar
Bircan HANCI


2011/4/12 Mucibirahman İLBUĞA <[email protected]>:
> 11.04.2011 22:50, Cagri Ersen yazmış:
>> adsl networkunden kacmak icin x bir servis saglayicidan alacagin vps
>> uzerine gonderimden sorumlu bir sunucu kurmak ve icerideki sunucuna,
>> tum outbound trafigi disaridaki sunucuma yonlendir demek sorunlarini
>> cozebilir.
> Selamlar,
> Aslında önceden yine bu listede öneren arkadaşların dediğini yaptık.
> Dışarıdan bir domain aldık ve önceliği 5 numara ile bizim içerideki
> makinaya... 10 numara ile dışarıdaki sunucuya yönlendirdik. Bu durumda
> bizim makina kapalı bile olsa uzaktaki sunucu postaları alıyor ve ben
> her 20 dakikada bir fetchmail ile bunları alıyorum. Ancak uzaksunucu
> nedense RELAY yaptırmadı bize! Yoksa biz de önceden postalarımızı o
> sunucu üzerinden gönderelim demiştik ama izin vermediler...
>
> Bu durumda vps dediğiniz yöntem ile bu durumu aşabiliyor muyuz?...
> Yanlış da anlamış olabilirim!...
>
> --
> Kolay gelsin,
> Mucip:)
_______________________________________________
Linux-sunucu E-Posta Listesi
[email protected]

Liste kurallarını http://liste.linux.org.tr/kurallar.php  bağlantısından 
okuyabilirsiniz;

Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu listeden gelen 
e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini kullanarak 1 
dakika içinde üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz.
https://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu

Cevap