Kesinlikle Atıf Bey'in önerisini dikkate almak gerekli. mail sunucular için adsl hat kullanmak tam bir çin işkencesine dönüşebiliyor.
Pzt, 2011-04-11 tarihinde 15:06 +0300 saatinde, Atıf CEYLAN yazdı: > En temizi bir adet vps almaniz bence. > linode.com inceleyin derim > > On 04/11/2011 03:03 PM, necip celepci wrote: > > Bircan bey teşekkürler. > > web server tamamen web amaçlı kullanılacak. > > Şimdilik herhangi bir network alt yapısı yok. bir sene sonra olacak. > > Sadece en alt seviyede mail web hizmetlerimizi çözmek için bir > > yapıya ihtiyaç duyuyorum. > > > > _______________________________________________ Linux-sunucu E-Posta Listesi [email protected] Liste kurallarını http://liste.linux.org.tr/kurallar.php bağlantısından okuyabilirsiniz; Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu listeden gelen e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini kullanarak 1 dakika içinde üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz. https://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu
