11.04.2011 17:22, Mesut GÜLER yazmış: > Kesinlikle Atıf Bey'in önerisini dikkate almak gerekli. mail sunucular > için adsl hat kullanmak tam bir çin işkencesine dönüşebiliyor. Selamlar, +1...
Kesinlikle katılıyorum! Biz de qmail-toaster kurarak şirket içine aldık. Her şey iyi güzel ama bu kara listeye zırt-pırt düşme olayı işi çığrından çıkartabiliyor :( -- Kolay gelsin, Mucip:) _______________________________________________ Linux-sunucu E-Posta Listesi [email protected] Liste kurallarını http://liste.linux.org.tr/kurallar.php bağlantısından okuyabilirsiniz; Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu listeden gelen e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini kullanarak 1 dakika içinde üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz. https://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu
