Hocam eger bir yenileme olacaksa bu postfixe olmasi kanaati bende de uzun zamandir hasil oldu.
Qmail tarafinda devam etmek istiyorsaniz, bu durumda kesinlikle qmail +ldap yapip vpopmaili aradan cikartmak gerekiyor. Ancak daha once de arkadaslarinda bahsettigi gibi qmail'deki patchler, harici pipe uygulamalar filan bunlarin kendi caplarinda sorunlari var ve cogu zaten gelistirilmiyor. Yonetimleri zor, takipleri zor, kurulum basa bela. israrla devam edecekseniz bu durumda onerim, netqmail 1.6+ldap, simscan+ripmime, spamassasin, clamav, spamdyke, pop ve imap icin dovecot. On Tue, 2012-02-21 at 16:48 +0200, Mucibirahman İLBUĞA wrote: > 21-02-2012 16:39 tarihinde, Eray Aslan yazdı: > > Cogu zaman dogru calismasi yeterli degil. Her kosulda duzgun calisan > > bir sistem kurun. > Selamlar, > Tam bu noktada tecrübelerinize dayanarak neler kurulması gerektiğini > nokta atışı ile söyleyebilir misiniz? "Şu ya da şu" gibi değil de > "Şunları kullanın" şeklinde yani... > > Zira qmail-toaster'i ben de yenilemek düşüncesindeyim uzun zamandır... > -- /** * @author Atıf CEYLAN * Software Developer & System Admin * http://www.atifceylan.com */
_______________________________________________ Linux-sunucu E-Posta Listesi [email protected] Liste kurallarını http://liste.linux.org.tr/kurallar.php bağlantısından okuyabilirsiniz; Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu listeden gelen e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini kullanarak 1 dakika içinde üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz. https://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu
