21-02-2012 16:39 tarihinde, Eray Aslan yazdı: > Cogu zaman dogru calismasi yeterli degil. Her kosulda duzgun calisan > bir sistem kurun. Selamlar, Tam bu noktada tecrübelerinize dayanarak neler kurulması gerektiğini nokta atışı ile söyleyebilir misiniz? "Şu ya da şu" gibi değil de "Şunları kullanın" şeklinde yani...
Zira qmail-toaster'i ben de yenilemek düşüncesindeyim uzun zamandır... -- Kolay gelsin, Mucip:) _______________________________________________ Linux-sunucu E-Posta Listesi [email protected] Liste kurallarını http://liste.linux.org.tr/kurallar.php bağlantısından okuyabilirsiniz; Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu listeden gelen e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini kullanarak 1 dakika içinde üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz. https://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu
