On 2012-02-20 4:36 PM, Atıf CEYLAN wrote: > Daha once de belirttigim gibi, clamav, spamassasian, spamdyke ve simscan > tamamen devre disi birakip spf, rbl kontrollerini kaldirip denedim. > 2 saat boyunca test ettim. durum degismedi.
Orjinal qmail iyidir ama eskidi artik. Yeni ozellikler icin kalitesini bilmediginiz patch'ler ile yama yapmaya calisiyorsunuz. Halbuki etrafta bir suru hala gelistirilen, duzgun calisan mta var - exim, postfix, courier... Heck, sendmail bile hala gelistiriliyor. Debug etmek icin ayiracaginiz vakti mta degistirmek icin ayirin derim. Qmail yavas yavas tarihin tozlu raflarina kalkmali artik. -- Eray Aslan <[email protected]> _______________________________________________ Linux-sunucu E-Posta Listesi [email protected] Liste kurallarını http://liste.linux.org.tr/kurallar.php bağlantısından okuyabilirsiniz; Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu listeden gelen e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini kullanarak 1 dakika içinde üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz. https://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu
