Selamlar, İlginize teşekkürler... Kolay gelsin, Mucip:) 11 Şub 2012 14:23 tarihinde "Doruk Fisek" <[email protected]> yazdı:
> Merhaba, > > Fri, 10 Feb 2012 23:13:01 +0200, [email protected] : > > > Man sayfasına baktım. Daha derinlemesine bakmak lazım demek ki... :) > Derinlemesine bakacak bişi yok ki, daha man sayfasının 60. satırında > örnek var. Orada da yazdığı üzere, > > sendfax -n -d telefon_numarasi dosya_adi > > diye yolluyorsunuz. > > Doruk > > -- > Özgür Yazılım A.Ş. ~ # > http://www.ozguryazilim.com.tr > _______________________________________________ > Linux-sunucu E-Posta Listesi > [email protected] > > Liste kurallarını http://liste.linux.org.tr/kurallar.php bağlantısından > okuyabilirsiniz; > > Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu listeden gelen > e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini kullanarak 1 > dakika içinde üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz. > https://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu >
_______________________________________________ Linux-sunucu E-Posta Listesi [email protected] Liste kurallarını http://liste.linux.org.tr/kurallar.php bağlantısından okuyabilirsiniz; Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu listeden gelen e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini kullanarak 1 dakika içinde üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz. https://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu
