Merhaba,

Fri, 10 Feb 2012 18:21:31 +0200, Mucibirahman İLBUĞA
<[email protected]> :

> Kurcaladım biraz ama sendfax kullanımı ile ilgili örnek göremedim. 
> Sanırım komuttan kullanan tek kişi olacağım :)
man sayfasına baktınız mı? :)

Orada birçok örnek var.

> Aşağıdaki bilgiye ulaşabildim ama yeterli olmadı. pdf dosya
> göndermeyi planlıyorum. Bir de yığılma olmayacak mı? Yoksa kendisi
> bir nevi kuyruğa mı atıyor? Ya da gönderim bittikten sonra mı ikinci
> gönderimi çalıştırmalıyım?...
Hayır bir yığılma olmaz, kuyruk planlamasını Hylafax yapar.

Sunucu o zaten, işi bunu yapmak. Ağ üzerinden yüzlerce kişi aynı anda
faks gönderebilir sonuçta.

                   Doruk

--
Özgür Yazılım A.Ş. ~ #
http://www.ozguryazilim.com.tr
_______________________________________________
Linux-sunucu E-Posta Listesi
[email protected]

Liste kurallarını http://liste.linux.org.tr/kurallar.php  bağlantısından 
okuyabilirsiniz;

Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu listeden gelen 
e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini kullanarak 1 
dakika içinde üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz.
https://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu

Cevap