Selam, Man sayfasına baktım. Daha derinlemesine bakmak lazım demek ki... :)
Kolay gelsin, Mucip:) 10 Şub 2012 18:28 tarihinde "Doruk Fisek" <[email protected]> yazdı: > Merhaba, > > Fri, 10 Feb 2012 18:21:31 +0200, Mucibirahman İLBUĞA > <[email protected]> : > > > Kurcaladım biraz ama sendfax kullanımı ile ilgili örnek göremedim. > > Sanırım komuttan kullanan tek kişi olacağım :) > man sayfasına baktınız mı? :) > > Orada birçok örnek var. > > > Aşağıdaki bilgiye ulaşabildim ama yeterli olmadı. pdf dosya > > göndermeyi planlıyorum. Bir de yığılma olmayacak mı? Yoksa kendisi > > bir nevi kuyruğa mı atıyor? Ya da gönderim bittikten sonra mı ikinci > > gönderimi çalıştırmalıyım?... > Hayır bir yığılma olmaz, kuyruk planlamasını Hylafax yapar. > > Sunucu o zaten, işi bunu yapmak. Ağ üzerinden yüzlerce kişi aynı anda > faks gönderebilir sonuçta. > > Doruk > > -- > Özgür Yazılım A.Ş. ~ # > http://www.ozguryazilim.com.tr > _______________________________________________ > Linux-sunucu E-Posta Listesi > [email protected] > > Liste kurallarını http://liste.linux.org.tr/kurallar.php bağlantısından > okuyabilirsiniz; > > Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu listeden gelen > e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini kullanarak 1 > dakika içinde üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz. > https://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu >
_______________________________________________ Linux-sunucu E-Posta Listesi [email protected] Liste kurallarını http://liste.linux.org.tr/kurallar.php bağlantısından okuyabilirsiniz; Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu listeden gelen e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini kullanarak 1 dakika içinde üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz. https://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu
