16-11-2011 15:19 tarihinde, Devrim GÜNDÜZ yazdı: > adresinde birşeyler buldum. Sanırım elle biraz müdahale ederek CentOS > 6'ya geçirebilirsiniz. Adreste bilgiler var. Merhaba, Sorun varmış. Biz en iyisi 5.7 ile devam edelim. Aslında en güzeli qmail'i paşa paşa el ile kurmak belki ama dediğim gibi vakit yok! :(
-- Kolay gelsin, Mucip:) _______________________________________________ Linux-sunucu E-Posta Listesi [email protected] Liste kurallarını http://liste.linux.org.tr/kurallar.php bağlantısından okuyabilirsiniz; Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu listeden gelen e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini kullanarak 1 dakika içinde üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz. https://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu
