Merhabalar, Centos 5.7 (5 serisinin sonuncusu) ext4 kullanmaya başlamışmıydı?... 5.4 versiyonda hala ext3 idi...
Centos 6 üzerine qmail-toaster kurmaya çalışıyorum ama bir sürü sorun var. Amacım yeniden kuruyorken, en yeni bir dosya sistemi kullanmaktı. Yoksa 5.4 ile çok bir sorun yaşamamıştım doğrusu? -- Kolay gelsin, Mucip:) _______________________________________________ Linux-sunucu E-Posta Listesi [email protected] Liste kurallarını http://liste.linux.org.tr/kurallar.php bağlantısından okuyabilirsiniz; Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu listeden gelen e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini kullanarak 1 dakika içinde üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz. https://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu
