On Wed, 2011-11-16 at 12:39 +0200, Mucibirahman İLBUĞA wrote:
> Centos 5.7 (5 serisinin sonuncusu) ext4 kullanmaya başlamışmıydı?...
> 5.4  versiyonda hala ext3 idi... 

ext4, 2.6.32 ile ext3'ün yazma konusundaki bazı güvensizliklerini
silecek kararlılığa ulaştı. Bu da RHEL 6 (ve kopyalarında) var. RHEL 5.5
ile gelmişti sanıyorum ext4 desteği. Red Hat bazı çekirdek özelliklerini
backport etti, ancak özellikle yazmanın kritik olduğu yerlerde (bkz:
veritabanı) 

Bugün PostgreSQL listelerinin birisinde bunun çevresindeki bir konu
konuşuluyordu hatta:

http://archives.postgresql.org/pgsql-performance/2011-11/msg00188.php
http://archives.postgresql.org/pgsql-performance/2011-11/msg00192.php

Özetle RHEL 6.1 ya da kopyaları ile başlamak gerekli (bir de ortalığı
karıştırmak gerekirse, CentOS yerine Scientific Linux öneriyorum)
-- 
Devrim GÜNDÜZ
Principal Systems Engineer @ EnterpriseDB: http://www.enterprisedb.com
PostgreSQL Danışmanı/Consultant, Red Hat Certified Engineer
Community: devrim~PostgreSQL.org, devrim.gunduz~linux.org.tr
http://www.gunduz.org  Twitter: http://twitter.com/devrimgunduz

Attachment: signature.asc
Description: This is a digitally signed message part

_______________________________________________
Linux-sunucu E-Posta Listesi
[email protected]

Liste kurallarını http://liste.linux.org.tr/kurallar.php  bağlantısından 
okuyabilirsiniz;

Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu listeden gelen 
e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini kullanarak 1 
dakika içinde üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz.
https://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu

Cevap