Selamlar,
Tam olarak anlamadım... Bu dediğiniz yöntemi ile Karel santraline uygulayabilir miyiz?

Kolay gelsin,
Mucip:)



Halid Said yazmış:
Centos tabanlı Elastix yazılımı var. Kurduğunuz zaman freePBX altında asterisk ile geliyor. Harika bir gui'sai var. Ekstradan Embedded CRM sistemleri, IM Server(Mesajlaşma) vs. gibi imkanları da var.

Audiocodes Media Gateway'ler ile enfes bir linux tabanlı santral sistemi kurabilirsiniz.

iyi çalışmalar,

2009/9/9 Mucibirahman İLBUĞA <[email protected] <mailto:[email protected]>>

    Selamlar,
    Bizde de karel var ama linux desteklemiyor... Yoksa destekliyor
    mu????  :)

    Ahh bir desteklese harika olurdu :)

    Kolay gelsin,
    Mucip:)



    Omer Barlas yazmış:
    ibrahim yılmaz @ 09-09-2009 09:32:
    Merhaba,
orta ölçekli bir firmaya linux kullanarak santral sistemi kurulup kurulamayacağını araştırmaktayım. Asterix freepbx v.b. sistemlerin olduğunu biliyorum fakat kullanıcının istedi oldukça basit bir santral sistemi. Yani dışardan gelecek olan çağrıyı cevaplayacak, dahili hat numaralarını tanıtacak olan bir sistem. Acaba böyle "basit" bir sistem için hangi kartı ve programı önerirsiniz? Yoksa yine Asteriks'e mi kalacağız?
    karel'in santral modellerini tavsiye ederim, küçük santraller için asterisk
    çok pahalı bir yöntem. sadece 4 hatlı kart dahi 200$ civarında, bunun
    yanında bir de her noktaya IP telefon koymak durumunda kalacaksınız,
    maliyeti ciddi yüksek hale gelecek.


    _______________________________________________
    Linux-sunucu E-Posta Listesi
    [email protected]
    <mailto:[email protected]>

    Liste kurallarını http://liste.linux.org.tr/kurallar.php
     bağlantısından okuyabilirsiniz;

    Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu
    listeden gelen e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı
    adresini kullanarak 1 dakika içinde üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz.
    http://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu




--
halid said altuner | halid.org <http://halid.org>
web projector & analyst

Pablo Picasso <http://www.brainyquote.com/quotes/authors/p/pablo_picasso.html> - "Computers are useless. They can only give you answers."
------------------------------------------------------------------------

_______________________________________________
Linux-sunucu E-Posta Listesi
[email protected]

Liste kurallarını http://liste.linux.org.tr/kurallar.php  bağlantısından 
okuyabilirsiniz;

Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu listeden gelen 
e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini kullanarak 1 
dakika içinde üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz.
http://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu
_______________________________________________
Linux-sunucu E-Posta Listesi
[email protected]

Liste kurallarını http://liste.linux.org.tr/kurallar.php  bağlantısından 
okuyabilirsiniz;

Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu listeden gelen 
e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini kullanarak 1 
dakika içinde üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz.
http://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu

Cevap