Merhabalar; Ben fedora üzerine mail server kurmak istiyorum bu konuda bana döküman gönderebilecek veya tavsiyede buluna bilecek arkadaşlar var mı.
Kuruluma önce nasıl başlayacağım hangi meteryaller gerekli ve hangi yazılımları kurmam gerekiyor bu konularda yardımlarınızı rica ediyorum. Teşekkürler _______________________________________________ Linux-sunucu E-Posta Listesi [email protected] Liste kurallarını http://liste.linux.org.tr/kurallar.php bağlantısından okuyabilirsiniz; Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu listeden gelen e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini kullanarak 1 dakika içinde üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz. http://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu
