Selamlar, O zaman şiddeltle: http://www.syslogs.org/2008/11/qmailtoaster-kurulumu/ http://wiki.qmailtoaster.com/index.php/CentOS_5_QmailToaster_Install
Kolay gelsin, Mucip:) ali karagöz yazmış: > Merhabalar; > > Ben fedora üzerine mail server kurmak istiyorum bu konuda bana döküman > gönderebilecek veya tavsiyede buluna bilecek arkadaşlar var mı. > > Kuruluma önce nasıl başlayacağım hangi meteryaller gerekli ve hangi > yazılımları kurmam gerekiyor bu konularda yardımlarınızı rica > ediyorum. Teşekkürler > _______________________________________________ > Linux-sunucu E-Posta Listesi > [email protected] > > Liste kurallarını http://liste.linux.org.tr/kurallar.php bağlantısından > okuyabilirsiniz; > > Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu listeden gelen > e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini kullanarak 1 > dakika içinde üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz. > http://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu > > _______________________________________________ Linux-sunucu E-Posta Listesi [email protected] Liste kurallarını http://liste.linux.org.tr/kurallar.php bağlantısından okuyabilirsiniz; Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu listeden gelen e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini kullanarak 1 dakika içinde üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz. http://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu
