Valla 120 kişi tarafından kullanılacak aynı zaman rapor da tutucak işte kim nereye girmiş nerde gezmiş gib ..Daha önce proxy server kullanmıştım o yüzden deneyimlerimden ramı bu sefer o yüzden fazla tuttum..
On 12/26/08 2:47 PM, "Timuçin Kızılay" <[email protected]> wrote: > Yaa, naaaptınız, 8GB ram çok. 512MB, hadi abartın 1GB yeter fazla fazla. > ben smoothwall kullanıyorum, pentium 3 makinada 512MB ram ile gayet > güzel çalışıyor. 128 ya da 256MB RAM ile rahat rahat kullananları da > duydum, hatta bir arkadaşım 64MB RAM ile kullanıyordu, siz 8GB deyince > şaşırdım. 8GB RAM ile veritabanı sunucusu kuracağım deseniz neyse de > firewall ve proxy işleri için on binlerce kullanıcı olmayacaksa 8GB çok > fazla. > > > Akin Temel wrote: >> Selam Timuçin Bey , >> >> Mesajınız için teşekür ederim..Bu konuda çok fazla bilgim yok kuracağım >> sistem 64 bit olması gerekiyor çünkü 8 gb lik ram olacak destekler mi . >> >> >> >> On 12/26/08 1:36 PM, "Timuçin Kızılay" <[email protected]> wrote: >> >>> Kullanım ve yönetim kolaylığı açısından ipcop ya da smoothwall üzerine >>> bu iki dağıtım için hazırlanmış advanceproxy ve urlfilter eklentilerini >>> kurmak daha uygun olabilir. Hem herşeyi elle kurmak zorunda kalmazsınız >>> hem de oldukça kullanışlı bir yönetim arayüzü var. >>> >>> >>> Akin Temel wrote: >>>> Selam Arkadaşlar.. >>>> Squid server için Ubuntu 8.10 server 64bit editionu kullanmaya karar >>>> verdim. Bu konuda önereceiğiniz başka bir sistem varmı. >>>> >>>> Saygılarımla >>>> >>>> On 12/26/08 8:23 AM, "Akın Temel" <[email protected]> wrote: >>>> >>>> Selam , >>>> >>>> Evet abartmaya gerek yok doğru söylüuyorsunuz ama biliyorsununz >>>> proxy sunucluar için en önemli parça ramdır 120 kişi bu sunucuyu >>>> kullanarak çıkacak tabi harddiskler ( ssd olanlar ) ucuzlasa onlarda >>>> da aldınmı süper olur . >>>> >>>> >>>> On 12/25/08 9:14 PM, "yabadabadu yabadabadu" <[email protected]> wrote: >>>> >>>> selam arkadaşlar >>>> >>>> fierwall+content fileter+squid+samba+sarg >>>> >>>> Ben centos 4.6 kullanıyorum >>>> 1 Ankarat : P3 OEM O/B PGA 378 >>>> 2 CPU : celeron 800 >>>> 3 256 sd-ram >>>> 4 Harddsik 20gb Seagate İDE >>>> 5 2x adet pci ethernet >>>> gayet güzel sıkıtı yok >>>> >>>> çok uçmaya gerek yok bence . >>>> >>>> >>>> >>>> >>>> >>>> ------------------------------------------------------------------------ >>>> _______________________________________________ >>>> Linux-sunucu E-Posta Listesi >>>> [email protected] >>>> >>>> Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu >>>> listeden gelen e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki >>>> bağlantı adresini kullanarak 1 dakika içinde üyeliğinizi >>>> sonlandırabilirsiniz. >>>> http://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu >>>> >>>> > > _______________________________________________ > Linux-sunucu E-Posta Listesi > [email protected] > > Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu listeden gelen > e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini kullanarak 1 > dakika içinde üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz. > http://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu > _______________________________________________ Linux-sunucu E-Posta Listesi [email protected] Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu listeden gelen e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini kullanarak 1 dakika içinde üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz. http://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu
