Selam Arkadaşlar.. Squid server için Ubuntu 8.10 server 64bit editionu kullanmaya karar verdim. Bu konuda önereceiğiniz başka bir sistem varmı.
Saygılarımla On 12/26/08 8:23 AM, "Akın Temel" <[email protected]> wrote: > Selam , > > Evet abartmaya gerek yok doğru söylüuyorsunuz ama biliyorsununz proxy > sunucluar için en önemli parça ramdır 120 kişi bu sunucuyu kullanarak çıkacak > tabi harddiskler ( ssd olanlar ) ucuzlasa onlarda da aldınmı süper olur . > > > On 12/25/08 9:14 PM, "yabadabadu yabadabadu" <[email protected]> wrote: > >> selam arkadaşlar >> >> fierwall+content fileter+squid+samba+sarg >> >> Ben centos 4.6 kullanıyorum >> 1 Ankarat : P3 OEM O/B PGA 378 >> 2 CPU : celeron 800 >> 3 256 sd-ram >> 4 Harddsik 20gb Seagate İDE >> 5 2x adet pci ethernet >> gayet güzel sıkıtı yok >> >> çok uçmaya gerek yok bence . >> >> >> >> >> >> _______________________________________________ >> Linux-sunucu E-Posta Listesi >> [email protected] >> >> Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu listeden gelen >> e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini kullanarak 1 >> dakika içinde üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz. >> http://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu > > > _______________________________________________ > Linux-sunucu E-Posta Listesi > [email protected] > > Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu listeden gelen > e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini kullanarak 1 > dakika içinde üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz. > http://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu
_______________________________________________ Linux-sunucu E-Posta Listesi [email protected] Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu listeden gelen e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini kullanarak 1 dakika içinde üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz. http://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu
