On 25.12.2008 10:08, Akin Temel wrote:
> Daha önceden proxy server konusunda sizden fikirlerinizi almıştım ve
> herkesin ortak olarak söylediğ squid yazılımı idi.Bu server için  bir
> donanım hazırladım ;
> 
>    1 Ankarat    :  Giga-Byte Am2+ 790x
>    2 CPU        :  Phenom Quad Core X4 9550
>    3 Ram        :  2 gb x 4  ddr2
>    4 Harddsik   : 160 x 2 Seagate sata2
> 
> Bu sisteme donanım olarak eksik varmı sizce 

Yorum yapmak zor.  Nasil kullanilacagi konusunda hic bilgimiz yok.

> ve de  harddisk raid olarak mı yapılandırsam

hayir.  her harddisk'e ayri cache kurun

> Bir de squid için hangi dağıtımı seçsem

fark etmez.

-- 
Eray
_______________________________________________
Linux-sunucu E-Posta Listesi
[email protected]

Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu listeden gelen 
e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini kullanarak 1 
dakika içinde üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz.
http://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu

Cevap