Howtoforge'da güzel bir yazi var; oradan da yararlanabilirsiniz. http://www.howtoforge.com/mysql_database_replication
2008/12/22 Atif CEYLAN <[email protected]>: > merhaba, > bu konu vpopmail ile ilgili değil mysql ile ilgili bir durum. mysql ndb > işinizi görecektir. > http://dev.mysql.com/doc/refman/5.0/en/mysql-cluster-overview.html > buradan başlayabilirsiniz. > > kolay gelsin. > > Kerem Ok wrote: >> Arkadaşlar merhaba, >> >> Qmail(vpopmail)'de iki makinanın devamlı mysql replikasyonu yapmasını >> istiyoruz(master ve slave olarak). Nasıl yapılacağını bir türlü >> bulamadık. Yardımcı olabilirseniz sevinirim, >> >> İyi günler dileklerimle >> >> -- >> Kerem OK >> ------------------------------------------------------------------------ >> >> _______________________________________________ >> Linux-sunucu E-Posta Listesi >> [email protected] >> >> Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu listeden gelen >> e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini kullanarak 1 >> dakika içinde üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz. >> http://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu >> > > > -- > /** > * @author Atıf CEYLAN > * > * Software Developer > * > * http://www.atifceylan.com > * > */ > > _______________________________________________ > Linux-sunucu E-Posta Listesi > [email protected] > > Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu listeden gelen > e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini kullanarak 1 > dakika içinde üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz. > http://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu > -- Cagri Ersen _______________________________________________ Linux-sunucu E-Posta Listesi [email protected] Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu listeden gelen e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini kullanarak 1 dakika içinde üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz. http://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu
