merhaba, bu konu vpopmail ile ilgili değil mysql ile ilgili bir durum. mysql ndb işinizi görecektir. http://dev.mysql.com/doc/refman/5.0/en/mysql-cluster-overview.html buradan başlayabilirsiniz.
kolay gelsin. Kerem Ok wrote: > Arkadaşlar merhaba, > > Qmail(vpopmail)'de iki makinanın devamlı mysql replikasyonu yapmasını > istiyoruz(master ve slave olarak). Nasıl yapılacağını bir türlü > bulamadık. Yardımcı olabilirseniz sevinirim, > > İyi günler dileklerimle > > -- > Kerem OK > ------------------------------------------------------------------------ > > _______________________________________________ > Linux-sunucu E-Posta Listesi > [email protected] > > Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu listeden gelen > e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini kullanarak 1 > dakika içinde üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz. > http://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu > -- /** * @author Atıf CEYLAN * * Software Developer * * http://www.atifceylan.com * */ _______________________________________________ Linux-sunucu E-Posta Listesi [email protected] Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu listeden gelen e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini kullanarak 1 dakika içinde üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz. http://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu
