merhaba arkadaşlar ipcop 1.4.18 kullanıyorum BOT kurulu degil uzakdan kullanıcılar için 2003 server üzerinde rdp kullanıyoruz şuanda 3389 portu nat durumda BOT kurulu olmadan konsoldan belirli iplerin ipcop üzerinden 3389 portunu kullanarak server a erişimini nasıl yapabilirim kolay gelsin
Adem BEKMEZ <http://www.efabilisim.com/> EFA BİLİŞİM ve YAZILIM LTD. ŞTİ. K.Maraş : Şazibey Mah. Azerbaycan Bulv. Manolya Apt. Altı No:84/B KAHRAMANMARAŞ Tel: +90 (344) 235 45 00 pbx Fax: +90 (344) 235 45 05 Adana : Reşatbey Mah. Vali Yolu Cad. Gülek Sitesi 1/C Seyhan / ADANA Tel: +90 (322) 459 44 40 pbx Fax: +90 (322) 459 44 35 Her türlü öneri ve þikâyetleriniz için lütfen [email protected] mailini kullanýnýz P Yazdýrmadan önce Çevremizi düþünelim ! Before printing think about the Environment !
_______________________________________________ Linux-sunucu E-Posta Listesi [email protected] Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu listeden gelen e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini kullanarak 1 dakika içinde üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz. http://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu
