merhaba arkadaşlar ipcop 1.4.18 kullanıyorum BOT kurulu degil uzakdan 
kullanıcılar için 2003 server üzerinde rdp kullanıyoruz şuanda 3389 portu nat 
durumda BOT kurulu olmadan konsoldan belirli iplerin ipcop üzerinden 3389 
portunu kullanarak server a erişimini nasıl yapabilirim 
 
kolay gelsin
 

Adem BEKMEZ <http://www.efabilisim.com/> 

EFA BİLİŞİM ve YAZILIM LTD. ŞTİ.

K.Maraş  : 
Şazibey Mah. Azerbaycan Bulv. Manolya Apt. Altı No:84/B
KAHRAMANMARAŞ
Tel:   +90 (344) 235 45 00 pbx
Fax:  +90 (344) 235 45 05


Adana : 
Reşatbey Mah. Vali Yolu Cad.
Gülek Sitesi 1/C
Seyhan / ADANA
Tel:   +90 (322) 459 44 40 pbx
Fax:  +90 (322) 459 44 35

Her türlü öneri ve þikâyetleriniz için lütfen [email protected] mailini 
kullanýnýz

 

  P
                   Yazdýrmadan önce Çevremizi düþünelim !
                 Before printing think about the Environment !

              

 
_______________________________________________
Linux-sunucu E-Posta Listesi
[email protected]

Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu listeden gelen 
e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini kullanarak 1 
dakika içinde üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz.
http://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu

Cevap