2008/12/22 Ethem AYGÜZER <[email protected]>

> Merhaba ;
>
> Amd Opteron  64 bit çift çekirdekli bir sun servera  debian 4.0 kurmak
> istiyorum.
> Makinanın  üzerinde hard disk yok Qlogic 2300 (qla2xxx) kartıyla SAN
> cihazında bulunan disklere kurup bütünüyle ordan çalıştırmak istiyorum.
> Dvd den boot edip çalıştırdığımda disk bölümleme alanına kadar geliyor
> ve sonra diskler algılanamadı şeklinde uyarı verip orda kalıyor
> Kendi modül listesinde qla23xxx frimware mevcut bunu seçmeme rağmen
> genede diskleri görmüyor
>
> Qlogic 2300 kartını kullanarak makinan üzerine hard disk takmadan SAN
> cihazı üzerindeki disklere Debianı nasıl kurabilirim ??
>
> Teşekkürler iyi çalışmalar.


Merhaba,

SAN boot icin qlogic BIOS enable edilmesi gerekiyor. Bunu yaptiniz mi?

Enable ettikten sonra sistemi reboot edip, yeniden HBA BIOS'a girip boot
edeceginiz LUN'u secmeniz gerekiyor.

Birden fazla HBA baglantisi varsa baslangic kurulumunu tek path ile
yapmalisiniz. Sonrasinda diger path'i aktif duruma getirip, qlogic
driver'larini failover anahtari ile yeniden derlemeniz gerekecek.

Bahadir.
_______________________________________________
Linux-sunucu E-Posta Listesi
[email protected]

Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu listeden gelen 
e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini kullanarak 1 
dakika içinde üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz.
http://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu

Cevap