Merhaba,

04 Aralık 2010 14:28 tarihinde o...@r <[email protected]> yazdı:

> Selim bey tekrar merhabalar..
> sizin belirttiğiniz gibi sistemi açarken ekran kartını f4 le güvenli kip de
> açtığımda pardus açılıyor.. fakat ekran kartımı bu şekilde nasıl
> tanıtacağımı
> bir türlü beceremedim. ve windows da yapmam gereken bazı işlerim
> dolayısıyla
> bir kaç gündür size mail atamadım. (herhangi bir makale okuyamadım bu
> yüzden)
> bu konuda yardımcı olursanız çok sevinirim. teşekkürler..
>


Ekran kartı sürücüsünü sistemi kurduktan sonra "paket yöneticisi" ile
kurabilirsiniz. ilk olarak
sistem ayarları>ekran>aygıt kısmına giderseniz sizi yönlendirecektir...
_______________________________________________
Pardus-kullanicilari e-posta listesi
Listeden çıkmak için 
http://liste.pardus.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari adresini 
kullanın.
Listeye iletmek istediğiniz soruları  [email protected] 
e-posta adresine gönderin.
Liste mesajlarında arama yapmak için http://liste.pardus.org.tr/arama web 
sayfasına gidin.

Cevap