Yanıt veren arkadaşlara teşekkür ederim.
Sorun çözüldü. Önce gparted ile hardiske format attım. Sonra ikiye böldüm. 2009-2 cd si ile kurulum yaptım. Açılışta yine aynı hatayı aldım. 2009-2 cd si ile sistemi kurtarma girişimim olumsuz sonuçlandı. 2009-1 cd si ile sistemi kurtarmayı denedim ve sistem açıldı. 2009-1 ile 2009-2 arasında grubta değişiklik yapılmıştı. Sanırım yazılımda bir yerde sorun var.
_______________________________________________ Pardus-kullanicilari e-posta listesi Listeden çıkmak için http://liste.pardus.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari adresini kullanın. Listeye iletmek istediğiniz soruları [email protected] e-posta adresine gönderin. Liste mesajlarında arama yapmak için http://liste.pardus.org.tr/arama web sayfasına gidin.
