Yanıt veren arkadaşlara teşekkür ederim.

Sorun çözüldü. Önce gparted ile hardiske format attım. Sonra ikiye böldüm. 
2009-2 cd si ile kurulum yaptım. Açılışta yine aynı hatayı aldım. 2009-2 cd si 
ile sistemi kurtarma girişimim olumsuz sonuçlandı. 2009-1 cd si ile sistemi 
kurtarmayı denedim ve sistem açıldı. 2009-1 ile 2009-2 arasında grubta 
değişiklik yapılmıştı. Sanırım yazılımda bir yerde sorun var.
_______________________________________________
Pardus-kullanicilari e-posta listesi
Listeden çıkmak için 
http://liste.pardus.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari adresini 
kullanın.
Listeye iletmek istediğiniz soruları  [email protected] 
e-posta adresine gönderin.
Liste mesajlarında arama yapmak için http://liste.pardus.org.tr/arama web 
sayfasına gidin.

Cevap