2009-2 sürümü. Mbr nin bulunduğu dizinde kopyalama yapmak mümkün mü?
From: [email protected] [mailto:[email protected]] On Behalf Of Selim Tavşan Sent: Tuesday, November 30, 2010 1:45 PM To: [email protected] Subject: Re: [Pardus-kullanicilari] Error loading operating system hatası alıyorum. 30 Kasım 2010 13:27 tarihinde Coskun AKTAS <[email protected]<mailto:[email protected]>> yazdı: Boot dizininin tamamını açılmayan hard diskteki boot dizinine kopyaladım. Yine bana hüsran. kurmaya çalıştığınız hangi sürüm? ayrıca MBR kaydı yazılmadığı sürece siz /boot dizininde ne değiştirirseniz değiştirin algılanmayacaktır. -- tinyurl.com/successgroup<http://tinyurl.com/successgroup>
_______________________________________________ Pardus-kullanicilari e-posta listesi Listeden çıkmak için http://liste.pardus.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari adresini kullanın. Listeye iletmek istediğiniz soruları [email protected] e-posta adresine gönderin. Liste mesajlarında arama yapmak için http://liste.pardus.org.tr/arama web sayfasına gidin.
