23-02-2012 10:02 tarihinde, A.Gurcan Ozturk yazdı: > Neden vazgectiniz qmail den merak ettim. > Merhabalar, Halen kullanıyorum. Ama yeni bir arayış içindeyim. Ateşleyen sebep ise yine bu listelerde qmail için söylenen negatif yorumlardı. Allah var: Qmail ile ilgili yaşadığım bir sıkıntı olmadı şu ana kadar. Elbette kullanıcı sayısı ve yoğunluk da önemlidir...
-- Kolay gelsin, Mucip:) _______________________________________________ Linux-sunucu E-Posta Listesi [email protected] Liste kurallarını http://liste.linux.org.tr/kurallar.php bağlantısından okuyabilirsiniz; Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu listeden gelen e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini kullanarak 1 dakika içinde üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz. https://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu
