23-02-2012 00:53 tarihinde, Mucibirahman İLBUĞA yazdı: > 23-02-2012 00:47 tarihinde, Atıf CEYLAN yazdı: >> hocam varsa /var/log/daemon ya da syslog birinde nedeni yaziyordur. > Selam, > > İkisi de yok :) > /var/log/messages :)
redhat/fedora/centos üzerinde bind'ın adı "named" olarak geçer. Ayrıca chroot desteği ile kurarsanız /var/named/chroot/ içindeki alt klasörler üzerinden ayar yapmanız gerekir. _______________________________________________ Linux-sunucu E-Posta Listesi [email protected] Liste kurallarını http://liste.linux.org.tr/kurallar.php bağlantısından okuyabilirsiniz; Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu listeden gelen e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini kullanarak 1 dakika içinde üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz. https://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu
