On Tue, 2012-02-14 at 09:51 +0200, ismet rengin wrote: > Ama şu "Simple Streaming replication setting with pgpool-II(multiple > servers > version)"<http://www.pgpool.net/pgpool-web/contrib_docs/simple_sr_setting2/overview.png>gibi > bir yapım olsa kendimi daha bi güvende hissedeceğim. Şuan da > replikasyon yöntemini kullanıyorum fakat canlı sistem devre dışı kalsa > elle replika sunucuyu canlıya çevirmem gerekicek. Pgpool pratik geldi > tabi ama stabil bi sistem kurabilecekmiyim bilmiyorum.
Ben kullanmazdım pgpool'u, ama karar sizin tabii. Kullanıp memnun olanlar var, saç baş yolanlar da. Kod temiz değil, biz EnterpriseDB'nin yeni Cloud Database ürününde temelde pgpool kullanıyoruz. Ciddi miktarda yama gönderdik pgpool'a ve bunlar uygulandı. Ancak yine de içim rahat değil. :) Klasik cluster yöntemlerini de kullanabilirsiniz, corosync/pacemaker gibi. -- Devrim GÜNDÜZ Principal Systems Engineer @ EnterpriseDB: http://www.enterprisedb.com PostgreSQL Danışmanı/Consultant, Red Hat Certified Engineer Community: devrim~PostgreSQL.org, devrim.gunduz~linux.org.tr http://www.gunduz.org Twitter: http://twitter.com/devrimgunduz
signature.asc
Description: This is a digitally signed message part
_______________________________________________ Linux-sunucu E-Posta Listesi [email protected] Liste kurallarını http://liste.linux.org.tr/kurallar.php bağlantısından okuyabilirsiniz; Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu listeden gelen e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini kullanarak 1 dakika içinde üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz. https://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu
