On Tue, 2012-02-14 at 09:51 +0200, ismet rengin wrote:
> Ama şu "Simple Streaming replication setting with pgpool-II(multiple
> servers
> version)"<http://www.pgpool.net/pgpool-web/contrib_docs/simple_sr_setting2/overview.png>gibi
> bir yapım olsa kendimi daha bi güvende hissedeceğim. Şuan da
> replikasyon yöntemini kullanıyorum fakat canlı sistem devre dışı kalsa
> elle replika sunucuyu canlıya çevirmem gerekicek. Pgpool pratik geldi
> tabi ama stabil bi sistem kurabilecekmiyim bilmiyorum. 

Ben kullanmazdım pgpool'u, ama karar sizin tabii. Kullanıp memnun
olanlar var, saç baş yolanlar da. Kod temiz değil, biz EnterpriseDB'nin
yeni Cloud Database ürününde temelde pgpool kullanıyoruz. Ciddi miktarda
yama gönderdik pgpool'a ve bunlar uygulandı. Ancak yine de içim rahat
değil. :)

Klasik cluster yöntemlerini de kullanabilirsiniz, corosync/pacemaker
gibi.

-- 
Devrim GÜNDÜZ
Principal Systems Engineer @ EnterpriseDB: http://www.enterprisedb.com
PostgreSQL Danışmanı/Consultant, Red Hat Certified Engineer
Community: devrim~PostgreSQL.org, devrim.gunduz~linux.org.tr
http://www.gunduz.org  Twitter: http://twitter.com/devrimgunduz

Attachment: signature.asc
Description: This is a digitally signed message part

_______________________________________________
Linux-sunucu E-Posta Listesi
[email protected]

Liste kurallarını http://liste.linux.org.tr/kurallar.php  bağlantısından 
okuyabilirsiniz;

Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu listeden gelen 
e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini kullanarak 1 
dakika içinde üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz.
https://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu

Cevap