Hocam denememeniz icin herhangi bir neden yok :) Ancak ne amacla kullanmayi planliyorsunuz? Parallel query, load balancing, replikasyon?
On Mon, 2012-02-13 at 22:13 +0200, ismet rengin wrote: > Merhaba Arkadaşlar, > > pgpool kullanan-deneyen varmı ? Projeyi inceledim ilgimi çekti. > Denemek istiyorum. > > İyi Çalışmalar > > > İsmet > _______________________________________________ > Linux-sunucu E-Posta Listesi > [email protected] > > Liste kurallarını http://liste.linux.org.tr/kurallar.php bağlantısından > okuyabilirsiniz; > > Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu listeden gelen > e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini kullanarak 1 > dakika içinde üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz. > https://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu -- /** * @author Atıf CEYLAN * Software Developer & System Admin * http://www.atifceylan.com */
_______________________________________________ Linux-sunucu E-Posta Listesi [email protected] Liste kurallarını http://liste.linux.org.tr/kurallar.php bağlantısından okuyabilirsiniz; Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu listeden gelen e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini kullanarak 1 dakika içinde üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz. https://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu
