Merhaba arkadaşlar, Ben şöyle bir şey yapmak istiyorum tavsiyeniz ne olur.
Maillerim Exchange serverda tutuluyor. Spam mailler fazla geldiğinden bunun için bir önlem almak istedim ve düşüncem Exchange önüne bir linuz makine (ubuntu) bunun üzerinde çalışacak bir spam filtreleme programı. Qmail ile beraber gelen bir spam fitler var ama ben qmail kurmanda cözmek istiyorum. Bu konu hakkında önerileriniz veya izlemem gereken yol ne olabilir.. Teşekkürler
_______________________________________________ Linux-sunucu E-Posta Listesi [email protected] Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu listeden gelen e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini kullanarak 1 dakika içinde üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz. http://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu
