Nedense Firefox çok yavaş çalışyor,önerilerinizi yaptım ama hala yavaşlık devam ediyor,bir tavsiyesi olan varmı.
-- M.Dt Yaşar Çınar NAR
-- ubuntu-tr mailing list [email protected] https://lists.ubuntu.com/mailman/listinfo/ubuntu-tr
Nedense Firefox çok yavaş çalışyor,önerilerinizi yaptım ama hala yavaşlık devam ediyor,bir tavsiyesi olan varmı.
-- M.Dt Yaşar Çınar NAR
-- ubuntu-tr mailing list [email protected] https://lists.ubuntu.com/mailman/listinfo/ubuntu-tr