Nedense Firefox çok yavaş çalışyor,önerilerinizi yaptım ama hala yavaşlık
devam ediyor,bir tavsiyesi olan varmı.

-- 
M.Dt
Yaşar Çınar NAR
-- 
ubuntu-tr mailing list
[email protected]
https://lists.ubuntu.com/mailman/listinfo/ubuntu-tr

Cevap