> Waarschijnlijk wanneer Wine Adobe CS3 accepteert, of ik via school een
> ééndisk-versie van Adobe CS3 heb kunnen krijgen zodat ik die via
> VirtualBox kan installeren. Beide een oplossing die toch aanleunt bij
> Windows, maar helaas... met The Gimp of GImpshop kan ik niet werken.

Nog niet. Wat niet is dat kan nog komen.


-- 
ubuntu-be mailing list / mailto:[email protected]

Modify settings or unsubscribe at:
https://lists.ubuntu.com/mailman/listinfo/ubuntu-be

Reply via email to