> Waarschijnlijk wanneer Wine Adobe CS3 accepteert, of ik via school een > ééndisk-versie van Adobe CS3 heb kunnen krijgen zodat ik die via > VirtualBox kan installeren. Beide een oplossing die toch aanleunt bij > Windows, maar helaas... met The Gimp of GImpshop kan ik niet werken.
Nog niet. Wat niet is dat kan nog komen. -- ubuntu-be mailing list / mailto:[email protected] Modify settings or unsubscribe at: https://lists.ubuntu.com/mailman/listinfo/ubuntu-be
