On Sun, 20 Feb 2011 15:29:53 +0200 Zafer OSMANOGLU <[email protected]> wrote:
> Arkadaşlar 2011 32 bit sürümünü kurdum ancak ne yaptımsa ses gelmiyor. Oysa > 64 bitte ses sorunu yoktu, sorun ne olabilir acaba. > Öncelikle kmix'ten sesin açık olduğundan emin olun (en deneyimli kullanıcının başına bile gelen bir durum, kontrol etmekte yarar var) akabinde ana kanalları değiştirmeye çalışın, kmix içerisinde kapalı olabilecek kanalları kontrol edip seslerini açın. Hala sorunu yaşamaya devam ediyorsanız ses kartınızın marka modelini lspci | grep -i aud ile öğrenip bugzilla'dan (http://hata.pardus.org.tr) Donanım -> Ses bileşenindeki hatalara bakın: http://bugs.pardus.org.tr/buglist.cgi?query_format=advanced&bug_status=NEW&bug_status=ASSIGNED&bug_status=REOPENED&product=Ses%20/%20Sound&classification=Donan%C4%B1m%20/%20Hardware bunlardan herhangi biri sizin karşılaştığınız sorunla alakalı olabilir mi diye kontrol ettikten sonra daha önce karşılaşılmadığını düşünüyorsanız yeni bir hata kaydı açabilirsiniz. (Donanım -> Ses uygun bileşen olacaktır.) Yeni açtığınız hata kaydına konsoldan alsa-info --no-upload komutunu verip /tmp/alsa-info.txt.oDaV2A75yK gibi bir adreste oluşturulan dosyayı hata kaydına eklerseniz bize oldukça yardımcı olmuş olursunuz. -- Serdar Dalgıç <[email protected]> _______________________________________________ Pardus-kullanicilari e-posta listesi Listeden çıkmak için http://liste.pardus.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari adresini kullanın. Listeye iletmek istediğiniz soruları [email protected] e-posta adresine gönderin. Liste mesajlarında arama yapmak için http://liste.pardus.org.tr/arama web sayfasına gidin.
