Ben openshot kullanıyorum ve çok memnun kaldım. Tek sorun windows movie maker'da olduğu gibi yaptığınız filme başlangıç ve son (the end) ekleyememek.
13 12 2010 tarihinde Ferit MAYATÜRK <[email protected]> yazmış: > Özgürlük İçin e-derginin bu ayki sayısında openshot diye bir programdan > bahsedilmişti. makalede anlatıldığı kadarıyla işinize yarayacak bir program > > 13 Aralık 2010 14:10 tarihinde Serdar Özgür <[email protected]> yazdı: > >> İyi günler olsun Anıl bey. >> >> Buldum dediğim programın adı Gwenview idi. Bu arada yarım saat kadar önce >> izinli olmamdan yararlanıp - üstünüze afiyet hafif gribal hal vaki olduğu >> için işi kırdım bugün - Kdenlive ile resimlerden video oluşturmayı deneyim >> dediysem de sürükle bırak ile ilgili programa eklediğim resimlerin iki >> tanesini alttaki zaman çizelgesine eklemenin ötesine geçemediğim için >> kdenlive'dan vazgeçmek zorunda kaldım. >> Bu arada verdiğiniz bağlantılardan ciddi bir sonuç alamadım. >> >> Serdar Özgür. >> >> _______________________________________________ >> Pardus-kullanicilari e-posta listesi >> Listeden çıkmak için >> http://liste.pardus.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari adresini >> kullanın. >> Listeye iletmek istediğiniz soruları >> [email protected] adresine gönderin. >> Liste mesajlarında arama yapmak için http://liste.pardus.org.tr/arama web >> sayfasına gidin. >> > > > > -- > Dr. Ferit MAYATÜRK > Çanakkale Sahil Sağlık Denetleme Merkezi > -- 456789 _______________________________________________ Pardus-kullanicilari e-posta listesi Listeden çıkmak için http://liste.pardus.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari adresini kullanın. Listeye iletmek istediğiniz soruları [email protected] e-posta adresine gönderin. Liste mesajlarında arama yapmak için http://liste.pardus.org.tr/arama web sayfasına gidin.
