Merhabalar,
2GB RAM olan ve 2009-2 yüklü makinaya 2GB daha akdım. 4GB kullanabilmek
için
pisi it -c kernel.pae
komtu verdim ama
module-pae-virtualbox-guest ve module-pae-virtualbox çakışıyor diyor?!
Bende virtualbox yüklü değil ki?! Nereden gelior bu hata anlayamadım!
Gugıllayınca -guest paketini kaldırın diyor ama ortada öyle bir paket yok...
https://lists.pardus.org.tr/pardus-kullanicilari/2010-February/059762.html
--
Kolay gelsin,
Mucip:)
_______________________________________________
Pardus-kullanicilari e-posta listesi
Listeden çıkmak için
http://liste.pardus.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari adresini
kullanın.
Listeye iletmek istediğiniz soruları [email protected]
e-posta adresine gönderin.
Liste mesajlarında arama yapmak için http://liste.pardus.org.tr/arama web
sayfasına gidin.