Merhabalar,
2GB RAM olan ve 2009-2 yüklü makinaya 2GB daha akdım. 4GB kullanabilmek için

pisi it -c kernel.pae

komtu verdim ama

module-pae-virtualbox-guest ve module-pae-virtualbox çakışıyor diyor?! Bende virtualbox yüklü değil ki?! Nereden gelior bu hata anlayamadım!

Gugıllayınca -guest paketini kaldırın diyor ama ortada öyle bir paket yok...

https://lists.pardus.org.tr/pardus-kullanicilari/2010-February/059762.html

--
Kolay gelsin,
Mucip:)

_______________________________________________
Pardus-kullanicilari e-posta listesi
Listeden çıkmak için 
http://liste.pardus.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari adresini 
kullanın.
Listeye iletmek istediğiniz soruları  [email protected] 
e-posta adresine gönderin.
Liste mesajlarında arama yapmak için http://liste.pardus.org.tr/arama web 
sayfasına gidin.

Cevap