Hafta sonu usb den kurulumu ancak yeni bir bölüm yaratarak yapabildim. Diğer seçenekler çalışmadı. Kurulum tamamlandıktan sonra grub oluşmuyor. Sdb ve sdc üzerine grub kurmak mümkün değil. Bu durumda 2009.1 cd si işe yarıyor. Bu cd ile sistemi kurtar seçeneğini çalıştırdım. Grubu sdb üzerine kur dediğimde 2011 e ulaşabildim.
-----Original Message----- From: [email protected] [mailto:[email protected]] On Behalf Of Aydın Deniz Şenler Sent: Friday, December 03, 2010 9:15 AM To: [email protected] Subject: Re: [Pardus-kullanicilari] 2011 Beta 2 ve harici disk. Kurulmasına kuruluyor da açılmıyor. En azından ben çalıştıramadım. Özellikle grafik ekran açılmıyor, "kdm çalıştırılamıyor" diyordu bir yerlerde, hatta bazen konsol komutlarını bile çalıştıramıyordu. Dünkü güncellemeler sonrasında sabit diske kurmuş olduğum 2011 de hiç açılmamaya başladı, ya yeniden kurulum yapacağım ya da bekleyeceğim artık. > On Fri, Dec 03, 2010 at 06:07:11AM +0000, Coskun AKTAS wrote: > >Pardus; 2011 beta 2 ile harici diske kurulacak duruma geldi mi? Usb 'den > >kurulum yapılıyor mu? > > Evet USB'den kurulum mümkün. _______________________________________________ Pardus-kullanicilari e-posta listesi Listeden çıkmak için http://liste.pardus.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari adresini kullanın. Listeye iletmek istediğiniz soruları [email protected] e-posta adresine gönderin. Liste mesajlarında arama yapmak için http://liste.pardus.org.tr/arama web sayfasına gidin. _______________________________________________ Pardus-kullanicilari e-posta listesi Listeden çıkmak için http://liste.pardus.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari adresini kullanın. Listeye iletmek istediğiniz soruları [email protected] e-posta adresine gönderin. Liste mesajlarında arama yapmak için http://liste.pardus.org.tr/arama web sayfasına gidin.
